dijous, 20 de setembre del 2012

Presentació

Hola, sóc la Marta i tinc 18 anys.

Actualment estic estudian 1r Grau d'educació primària a la universitat Blanquerna-Ramón Llull. Vinc de l'Escola Pia de Sarrià. A partir d'ara, aquest serà el meu dossier d'aprenentatge que untilitzaré de moment durant aquest semestre per les assignatures de COED i GITIC.

En aquest bloc trobareu totes les explicacions, imatges, vídeos i altres coses que trobi interessant per tal de mostrar el meu seguiment de les assgnatures.

A continuació faré una descripció de les matèries del mòdul:

COMUNICACIÓ ORAL, ESCRITA I DIGITAL:

Aquesta matèria s'entén com un instrument per pensar, entendre i expressar el món, el jo i els altres. Així doncs, amb aquesta assignatura es pretén que els alumnes donin de manera satisfactòria l'espressió oral, escrita i audiovisual per a una bona comunicació tant en la seva vida universitària com en la seva vida professional posterior.

GESTIÓ DE LA INFORMACIÓ I TIC:

La capacitat de gestionar la informació de forma eficaç és un element clau que ha de permetre l'aprenentatge continuat al llarg de la vida. Aquesta matèria vol facilitar a l'estudiant les eines TIC i les estratègies necessàries per millorar les seves capacitats d'aprendre, tant en processos de treball intel·lectual individual com en el treball col·laboratiu.




Són dues assignatures noves, i jo, acabo de començar de nou en aquesta universitat. Espero poder fer un bon seguiment i que al començament de l'any vinent quedi reflectit en aquest bloc tot el que he anat fent durant el semestre i que he pogut aprendre.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada